قشم فانی2

قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ikd co pickup 500x306 پیک آپ یا فوتون تونلند محصول جدید ایران خودرو

در کنار وانتهای تندر و روآ که تا پایان سال و یا اوایل سال آینده در سبد تولیدات گروه ایران خودرو قرار می گیرند، وانت پیک آپ نیز بعنوان سومین خودروی باری سبک این مجموعه از نیمه دوم سال جاری به تولید خواهد رسید.

 

 

در اولین تبلیغ منتشر شده از این وانت جدید، نشان اسب ایران خودرو بروی جلوپنجره آن به چشم می خورد. حال این سوال پیش می آید که پیک آپ یک خودروی ملی جدید تحت لیسانس و برند ایران خودرو است؟  در مورد این خودرو و مشخصات آن هیچ اطلاعاتی تا این لحظه در سایت ایران خودرو یا ایران خودرو دیزل منتشر نشده است. اما شاید زیاد هم احتیاج به جستجو نباشد. این خودرو از تولیدات کشور هم پیمان ما یعنی چین است. نام آن هم فوتون تونلند (foton tunland L) است.

 

foton tunland 2012 500x333 پیک آپ یا فوتون تونلند محصول جدید ایران خودرو

 

کامیونت فوتون و دستگاههای کشاورزی آن پیشتر در بازار ایران عرضه شده اند. پیک آپ فوتون تونلند با ظرفیت حمل بار یک تن و کشیدن بار ۲ تا ۲٫۲۵ تن بصورت تریلر و در انواع تک و دو کابین و همچنین تک یا جفت دیفرانسیل طراحی شده است. موتور انواع دو کابین ۴ سیلندر خطی دیزلی با حجم ۲٫۷۷ لیتر  است که توان مناسب ۱۶۰ اسب بخار را در دور موتور ۳۶۰۰ و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را در دورهای بین ۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ تولید می نماید. البته یک موتور ضعیفتر ۱۲۸ اسبی دیزلی نیز از این خودرو وجود دارد.

 

2012 foton tunland interior 500x376 پیک آپ یا فوتون تونلند محصول جدید ایران خودرو

 

ابعاد انواع دو کابین ۵٫۳۱×1.88×1.87 متر و فاصله محورهای جلو و عقب هم ۳٫۱ متر می باشد. وزن فوتون تونلند ۱۸۶۰ کیلوگرم در نوع دو کابین و ۱۷۷۰ کیلوگرم در نوع تک کابین است. حداکثر سرعت این پیک آپ هم ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

فوتون تونلند در اصل مجهز به ترمز ABS+EBD و دو کیسه هوا می باشد. در مجموع بنظر می رسد فوتون تونلند یا ایران خودرو پیک آپ، انتخاب مناسبی برای رقابت با وانت کاپرا، دیگر محصول چینی حاضر در بازار بارکش های سبک ایران باشد. مخصوصا انواع دو دیفرانسیل آن که در خارج از جاده، عملکرد مطلوبی را به نمایش می گذارد.
وانت یا پیک آپ ایران خودرو دیزل با ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاه و در دو نوع دیزلی و بنزینی و با قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان تولید خواهد شد. حال که ناچار به رو آوردن به محصولات چینی بجای وانتهای معتبر و معروف هستیم، امیدواریم این محصول و محصولات مشابه با کیفیت مناسبی به دست مصرف کنندگان و خریداران برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:مطالب خواندنی, مشخصات خودرو ها, ] [ 3:46 ] [ admin ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 76628
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت