قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بنام خدا


در یک روز آفتابی مثله همیشه  لنج از بندر با مسافراش به جزبره اومد. همه ای مسافرا آشنا بودن  , جز مرد و زنی که از جمعیت تقاضایه کمک داشتن که وسایلاشون رو از لنج پیدا کنند , مردم  هم با مهربانی وسایلاشون  رو از لنج اوردن پایین, تااینکه حاجی احمد اومد و اونارو برد به همون خونه ای که بهشون فروخته بود.... خونه ای قدیمی کنار کوه بلند شهر  که یه مقدار ازخونه های دوروبر دورتر بود , .... مرد و زن خیلی با ادب با همه رفتار   می کردند و همین رفتارشون موجب شد که مردم با هاشودن دوست بشن , اسم  مرد علی  و اسمه زن لیلا بود .
علی از دریا و ماهیگیری خیلی چیزا می دونست و با پولی که داشت یک قایق خرید و شروع به ماهیگیری کرد شغلی که اغلب مردم جزیره داشتن , لیلا هم از حیاط خونش یک باغچه ساخت و تویه باغچه سبزیجات و بعضی از میوه ها رو می کاشت و همیشه صبح زود همراه با علی به بازار میرفت علی ماهیهارو و لیلا محصول باغچه اش  ....  سالها این زندگی خوش و پر مهر ادامه داشت و وضعیت زندگی اونا جوری خوب شده بود که به فقرا و زوج های جون  جزیره تا اونجای که می تونستن کمک می کردن و چقدر مردم از زندگی این دو نفر غبته می خوردن ....یک روز علی که از دریا می اومد دید خیلی ها دور خونش جمع شودن , سرجاش خوشکش زده بود و نمی دونست چی بگه تا اینکه با صدایه نوزادی سکوت مبحم شکست..... انگاری این بچه بچه یه کل مردم ِ شهر ِ که به دنیا امده همه شاد بودن.... چه مهربون بود علی که از اون روز به بعد کمتر به دریا می رفت و بیشتر وقتا تویه خونه به لیلا کمک میکرد .... تا اینکه فصل زمستون رسید و هوا شده بود سرد به جای برف از آسمون تویه جزیره بارون می بارید , یک هفته بارون شدید جوری که کسی از خونه بیرون نمی رفت , بعد از یک هفته بارون , ابرا رفتن و خورشید تاج آسمون شود .... جمعی ار مردم شروع به کمک به دیگران کردن خونه به خونه می گشتن و اگه مشکلی بهشون پیش اومده بود اونارو یاری می کردن .... یکی یکی خونه هارو رفتن تا رسیدن به خونه ای علی و لیلا... ولی, ولی خونی نبود که بخوان کمکشون کنند , بارون و آبی که از بالای کوه سرازیر شوده بود خونه ای قدیمی رو خراب کرد و لیلا مهربون وعلی مهربون با بچه ای اونا از دنیا رفتن.....
ولی هرجا حرف از خوبی باشه اونا مثاله جمع میشن , پس بیایم با هم خوب باشیم

[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:مطالب عمومی,,,,کاکا کشمی, ] [ 3:31 ] [ admin ]


روزی یکی از دوستان بهلول گفت: ای بهلول! من اگر انگور بخورم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: اگر بعد از خوردن انگور در زیر آفتاب دراز بکشم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: پس چگونه است که اگر انگور را در خمره ای بگذاریم و آن را زیر نور آفتاب قرار دهیم و بعد از مدتی آن را بنوشیم حرام می شود؟….
بهلول گفت: نگاه کن! من مقداری آب به صورت تو می پاشم. آیا دردت می آید؟ گفت: نه! بهلول گفت: حال مقداری خاک نرم بر گونه ات می پاشم. آیا دردت می آید؟ گفت: نه! سپس بهلول خاک و آب را با هم مخلوط کرد و گلوله ای گلی ساخت و آن را محکم بر پیشانی مرد زد!
مرد فریادی کشید و گفت: سرم شکست! بهلول با تعجب گفت: چرا؟ من که کاری نکردم! این گلوله همان مخلوط آب و خاک است و تو نباید احساس درد کنی، اما من سرت را شکستم تا تو دیگر جرات نکنی احکام خدا را بشکنی!

[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:مطالب عمومی, ] [ 3:29 ] [ admin ]

 

اين جزيره از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمير و قسمتى از شهرستان بندر لنگه، از

شمال‌شرقى به جزيره‌ى هرمز،

از شرق به جزيره‌ى لارک، از جنوب به جزيره‌ى هنگام و از جنوب غربى به جزاير تنب بزرگ و کوچک و ابوموسى محدود مى‌گردد.

 

برای دانستن بیشتر در باره ای موقعیت جغرافیای جزیره قشم به ادامه مطلب بروید ...

فاصله جزيره‌ى قشم (از بندر قشم) تا بندرعباس 8/10 مايل (20 کيلومتر)، تا بندر هرمز 72/9 مايل (18کيلومتر)،

 

جزيره لارک (تا مرکز دهستان لارک) 85/4 مايل (9 کيلومتر)، تا جزيره بوموسى 01/88 مايل (163 کيلومتر)

   تنب بزرگ 55/61 مايل (114 کيلومتر) است.

نزديک‌ترين بندر در ساحل اصلى کشور به جزيره‌ى قشم، بندرعباس است که فاصله آن تا محل سربندر

قشم 8/10 مايل دريايى (20 کيلومتر) است.

 

نزديک‌ترين فاصله اين جزيره به ساحل اصلى کشور، در دماغه‌ى شمالى جزيره، در محل بندر لافت (در

 

جزيره‌ى قشم) تا آبادى پل، مرکز دهستان خمير (در ساحل اصلى کشور) که فاصله آن در حدود يک مايل  دريايى (1800 متر) بوده

 

و در آينده محل احداث پل خليج فارس خواهد بود. جزيره‌ى قشم در شمال داراى دماغه‌هاى قشم، لافت و باسعيدو و در  جنوب دماغه ديرستان است

 

 

مساحت جزيره 1491 کيلومترمربع، حدود 5/2 برابر دومين جزيره بزرگ خليج فارس يعنى بحرين است.

 

جزیره قشم به دلیل موقعیت سوق الجیشی خود ، درطول تاریخ از زمان ایلامی ها تاکنون موقعیتی ممتاز و استثنایی

داشته و دستخوش تغییر و تحولات مختلفی بوده است . انگلیسی ها که آخرین اشغال گران قشم بودند ،

دربندر باسعید و پایگاهی

قوی برای تقویت نیروی دریایی خود درخلیج فارس و همچنین انبارهایی برای سوخت کشتی های خود در جنگ جهانی دوم

ایجاد کرده بودند که پس ازجنگ جهانی دوم به فعالیت خود در این جزیره پایان دادند . پس ازپیروزی  انقلاب اسلامی

 

قشم اهمیت فراوانی یافت و در سال 1368  ه.ش به عنوان دومین منطقه آزاد تجاری شناخته شد .

[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:قشم, ] [ 3:19 ] [ admin ]

توضيحات :             

مشخصات دستگاه گوشي تلفن:

1- داراي سيتم عامل Symbian مانند نوكيا 6600و6630و...

2- گروهي از گوشي‌هاي سوني اريكسون و موتورلا

3- PDA با سيتم عامل Widows Mobile5

4- حجم حهفظه آزاد در حد 4 مگا بايت

طريقه اجراء:

   اين نرم‌افزار بر روي  گوشي‌هاي داراي  سيتم‌عامل Symbian مي‌بايست نصب گردد ولي در  گوشي‌هاي ديگر معمولا بصورت مستقيم قابل اجراست. فايل jar را اجراء كرده و هر مرحله آن را ادامه مي‌دهيم تا نرم‌افزار بر روي گوشي  نصب گردد بعد از نصب مي‌توان فايل jar را از گوشي پاك كرد. بعد از نصب ، در منوي اصلي گوشي داراي  سيتم‌عامل  Symbian گزينه Qeshm اضافه مي‌گردد براي ورود به نرم‌افزار بر روي آن كيليك مي‌كنيم صفحه اصلي با 8 سر عنوان ظاهر مي‌شود.

قابليتها:

-         امكان جستجو: (جاذبه‌هاي گردشگري)  40 مورد، اقامتگاه  10مورد، دانشگاه 4 مورد، رستوران 7مورد، مناطق 55 مورد و اسكله 12 مورد

-         امكان بزرگ‌نمايي و كوچك‌نمايي

-         قابليت حركت و Pan روي نقشه با سرعت دلخواه

 

دانلود فايل Qeshm


[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:نقشه جزیره قشم , ] [ 3:15 ] [ admin ]
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد : ثبت نام جدید برای عمره مفرده از24 شهریور آغاز می شود و به مدت یک ماه تا یکشنبه 24 مهر ادامه دارد.
واحد مرکزی خبر: در این اطلاعیه با بیان این که ثبت نام در همه شعبات بانک ملت و ملی به دو روش حضوری و اینترنتی صورت می گیرد؛ آمده است: محدودیتی در ثبت نام از افرادی که در ثبت نام های گذشته شرکت کرده بودند وجود ندارد و ثبت نام کنندگان باید در زمان ثبت نام، اصل و کپی از شناسنامه و کارت ملی را به شعبه بانک ارائه دهند.

دراین اطلاعیه آمده است: مبلغ علی الحساب دریافتی بابت ثبت نام برای افراد بالای 10سال هشت میلیون ریال و برای افراد زیر10سال شش میلیون ریال خواهد بود، بدیهی است هزینه قطعی سفر در زمان تشرف متقاضی تعیین و اعلام خواهد شد.

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه خود تصریح کرده است: ثبت نام، زمانی قطعی و کامل تلقی می شود که متقاضی بعد از طی مراحل ارائه مدارک و درج اطلاعات، اقدام به واریز مبلغ علی الحساب کند و کارت ثبت نام را که ممهور به مهر شعبه و امضای متقاضی است دریافت کرده باشد.

در این اطلاعیه افزوده شده است: حضور همه اعضای خانواده برای ثبت نام اجباری نیست و سرپرست خانواده می تواند با دردست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اولیه آنان اقدام کند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت تصریح شده است: شرایط ثبت نام در شعبات بانک های ملی یا ملت یکسان است و هیچ یک از این دو بانک در ثبت نام و تشرف، دارای اولویت و امتیاز خاصی نسبت به یکدیگر نیستند.

جزییات و اطلاعات بیشتر در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی http://www.hajnews.ir درج شده است.
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:حج عمره, ] [ 3:13 ] [ admin ]

اگر چه ویرایش یک فیلم مانند یک کار پیچیده و پر دردسر میباشد ولی با توجه به نرم افزار های متعدد این کار را خیلی آسان تر کرده است.یکی از این نرم افزار ه که می توان با آن فیلم های خود را ویرایش کرد به نام Ulead video studio می باشد.این نرم افزار حتی برای کاربران مبتدی هم کاربرد بسیاری دارد.همچنین با این نرم افزار می توان فیلم های dvd را رایت کرد.با این نرم افزار میتوان تصاویری را مونتاژو بر روی آن آهنگ قرار داد.همچنین می توان فیلم های دوربین فیلمبرداری خود را با این نرم افزار به dvd تبدیل کرد.این برنامه از کاراکتر های یونیکد به عنوان چند زبان ساده پشتیبانی می کند.


نرم افزار حرفه اي ويرايش ويدئو Ulead Video Studio 11 Plus Full

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدئو, ] [ 6:43 ] [ admin ]

ادولف هتلر كه بود؟

idjgv
 

آدولف هيتلر

آدولف هيتلر رهبر افسانه اي رايش سوم را مي توان بزرگترين مرد اروپا در كل تاريخ اروپا دانست. كسي كه در جواني خرج خود را با كشيدن نقاشي بدست آورده و سپس در جنگ جهاني اول به عنوان سرباز در ارتش آلمان خدمت كرد و پس از شكست آلمان در جنگ جهاني دوم همانند هر آلماني ميهن پرست ديگري خشمگين شده و پس از همكاري با يك حزب با ارده اي نيرومند خود را به رهبري آلمان رساند و براي چند سال آلمان را در بهترين دوره ي تاريخ خود قرار داد.

آدولف هيتلر فرزند آلويز هيتلر در 20 آوريل 1889 در براناو ام اين در اتريش- مجارستان چشم به جهان گشود. نام هيتلر را به گونه هاي مختلفي از جمله هيدلر، هويتلر و … تلفظ مي شده است. پس از مرگ پدر و مادرش و عدم قبولي در آكادمي هنر هاي زيبا به آلمان رفت. هيتلر مدت ها بيكار بود و تنها از راه نقاشي پول بدست مي آورد.
با آغاز جنگ جهاني اول آدولف هيتلر به ارتش آلمان و هنگ باواريا پيوست. او در نبرد هاي مختلفي در جبهه غرب شركت كرد و به درجه ي سرجوخگي رسيد. او در جنگ به عنوان امربر كار مي كرد و از نظر همه امربر ها و افسران او سرباز بي باكي بود و هر زمان كه براي انجام ماموريت به يك داوطلب نياز بود او داوطلب مي شد. او دو بار در جنگ مجروح و مدتي نيز كور بود و تا پايان جنگ بخاطر دلاوري هايش شش نشان جنگي دريافت كرد كه نشان صليب آهنين درجه يك را مي توان مهم ترين آن ها دانست. نشاني كه به كمتر سرجوخه اي داده مي شد.

با شكست آلمان در جنگ جهاني اول (در سال 1918)  هيتلر به حزب كارگر پيوست و سپس با سخنراني هاي آتشينش توانست تعداد اعضاي حزب را بيشتر كند. بخاطر سخنراني هايش به عنوان مسئول تبليغات حزب منصوب شد و با وارد كردن همرزمانش به حزب آن را تا حد زيادي گسترش داد و سرانجام به رهبري حزب رسيده و نام حزب را به « ناسيونال سوسياليست كارگران آلمان» تغيير داد و پرچم صليب شكسته را به عنوان پرچم حزب انتخاب نمود. پس از اينكه وي به رهبري حزب رسيد با پشتيباني ژنرال لودندورف ژنرال نامي آلمان در جنگ جهاني اول اقدام به يك كودتا در باواريا كرد اما در كودتا شكست خورده و در سال 1924 به زندان محكوم شد. او در دادگاه نطق آتشيني ايراد كرد كه همه را به تحسين واداشت. هيتلر در زندان جلد اول كتاب معروفش نبرد من رو نوشت و نه ماه پس از حبس از زندان آزاد شد. كتاب نبرد من در آلمان از محبوبيت به سزايي برخوردار بود به طوري كه پس از انجيل پرفروس ترين كتاب آلمان شد.
پس از آزادي از زندان هيتلر متوجه شد كه بايد به شيوه ي قانوني پيش برود. در نتيجه تا حد امكان فعاليت سازمان هاي نظامي حزب را كنترل كرد و مجددا فعاليت حزب را گسترش داد و سرانجام در سال 1933 به صدارت اعظمي آلمان رسيد و با مرگ رئيس جمهور هيندنبورگ در سال 1934 رسما پيشوا و صدراعظم آلمان شد.

هيتلر پس از قدرت يابي پيمان ورساي را آرام آرام لغو كرد. ارتش آلمان را از صد هزار نفر به سيصد هزار نفر گسترش داد و نيروي هوايي را در 1935 تاسيس كرد و طولي نكشيد كه آلمان را به يكي از بزرگترين قطب هاي نظامي و اقتصادي جهان كرد.

برخي از ويژگي هاي هيتلر:
هيتلر ويژگي هاي منحصر به فردي داشت. در مدرسه او در رشته تاريخ دانش آموزش قابلي بود و پس از آن در نقاشي و به ويژه معماري استعدادي از خود نشان داد. از ويژگي هاي منحصر به فرد او مي توان اراده ي خارق العاده ي او را مثال زد. اراده اي كه او را از خيابان هاي وين به نبرد هاي سخت فرانسه در جنگ جهاني اول و سپس به رهبري آلمان رساند. اراده اي كه باعث شد حداقل براي مدتي كوتاه به اتحاد تمام سرزمين هاي آلماني عمل جامه ي عمل بپوشاند. چنين رويدادي در تاريخ آلمان تنها در دوره هيتلر روي داد. هيتلر حيوانات را نيز بسيار دوست داشت و يك سگ به نام « بلوندي» هم داشت. زماني كه هيتلر به ديدن فيلم مي پرداخت هنگام شكار يك حيوان در فيلم چشمانش را با دستانش مي گرفت. زماني كه قناري كاخ صدارت اعظمي مرد هيتلر مدت ها ناراحت بود و براي قناري گريه مي كرد. علاقه ي هيتلر به پول بسيار كم بود. او نه در جواني كه فقير بود و نه در دوران صدارت اعظمي و رهبري خود به پول علاقه اي نشان نمي داد و حتي حقوق صدارت اعظمي خود را دريافت نمي كرد و تنها در آمدش پول حاصل از فروش كتاب نبرد من بود و اگر هم در ساختمان هاي مجلل زندگي مي كرد نه بخاطر علاقه اش به پول بلكه بخاطر عظمت و بزرگي آلمان بود. هيتلر خود را سرباز مي دانست و غذاي ساده مي خورد، نه سيگار مي كشيد و نه مشروب مياشاميد و گوشت هم نمي خورد زيرا معتقد بود كه گوشت انسان ها را مانند حيوانات وحشي مي كند. نفرت هيتلر از سيگار به حدي بود كه بار ها به اين فكر مي كرد كه در جيره سربازان به جاي سيگار به آن ها شكلات بدهد اما اطرافيانش با اين كار مخالفت كردند. در مسئله دين هيتلر را مي توان يك كاتوليك معتقد دانست. البته او مذهبي و متعصب نبود اما با توجه به آن چه از وي مي دانيم وي به خدا و مذهب كاتوليك معتقد بود و البته علاقه اي هم به دين شينتو و اسلام داشت به طوري كه در زمان وي برلين مركز گروه هاي اسلامي ضد استعمار شده بود و حتي در اس اس يك لشگر اسلامي تاسيس شد. نفرت هيتلر از يهودي بسيار زياد بود. هيتلر كه خود از سربازان جبهه ي جنگ جهاني اول بود و چهار سال به سختي نبرد كرده بود يهوديان را دليل شكست آلمان مي دانست و معتقد بود يهوديان خود را آلماني نمي دانند. هيتلر زماني كه زخمي شده بود و سفري به خاك آلمان كرد در نهايت تعجب ديد كه تقريبا تمام يهوديان منشي و تمام منشيان يهودي هستند و بر عكس در ميدان نبرد كمتر يهودي ديده مي شود. اين وضع او را به قدري خشمگين كرد كه تصميم گرفت به جاي استراحت فورا به جبهه بازگردد. علاوه بر اراده دلاوري هيتلر بر همگان آشكار است به طوري كه برخي مي گويند در جنگ جهاني اول چهار سرباز و به گفته ي برخي ديگر پانزده سرباز متفقين را در يك مرتبه اسير كرد!!! هيتلر به داشتن زن و فرزند علاقه نداشت زيرا معتقد بود اگر زن و فرزند داشته باشد توجهش از سرزمينش آلمان منحرف مي شود و بايد ماموريت الهي خود را به پايان برساند. از ويژگي هاي بارز ديگر آدولف هيتلر عشق او به آلمان بود و در واقع او در عشق به آلمان فنا شده بود. همانند بعضي شاهان و ديكتاتور ها سرزمينش را براي خود نمي خواست بلكه بر عكس خود را براي سرزمينش مي خواست. به همين دليل زماني كه نيروهاي شوروي در نزديكي كاخ او بودند و فهميد كه ديگر نمي توان پيروز شد با اوا براون ازدواج و سپس خودكشي كرد. با وجود اينكه پيش از خودكشي عده ي بسيار زيادي از او خواستند برلين را ترك كند اما او خود را يك سرباز مي دانست و معتقد بود بايد عقب نشيني نكرده و از دستور اطلاعت كند. در نتيجه تصميم چون از نظر بدني خود را بسيار ضعيف مي دانست و قادر به گرفتن سلاح بدست و رزم با دشمن نبود خودكشي كرد. هيتلر با خودكشي خود ايمان به ناسيونال سوسياليسم، اطاعت از دستور و جان دادن در راه ميهن را نشان داد.
 
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:موضوع ادولف هتلر كه بود؟idjgv, ] [ 6:22 ] [ admin ]

 

محمد حسین کُبادی شناگر بزرگ ایرانی
که بیش از 1100 کیلومتر از طول خلیج پارس را شنا کرده
پیشنهاد دو میلیارد تومانی اماراتی‌ها را رد کرد...

محمد حسین کبادی ادامه داد که
اماراتی‌ها برای اینکه من این پروژه را در مرز آن‌ها
و به نام جعلی خلیج ع..ر..ب..ی..
انجام دهم دو میلیارد تومان وجه نقد بورسیه
تحصیلی تا مقطع دکترا در بهترین دانشگاه‌های دنیا
گرین کارد آمریکا و اقامت امارات را پیشنهاد دادند
اما بنده قبول نکردم

(((درود به شرفت)))

این پروژه با نام پروژه ملی شنای طول خلیج پارس
به طول یک‌هزار و صد کیلومتر از
۲۸ آذرماه 1390 از جزیره هرمز
آغاز شده و مقصد نهایی نیز اروندکنار در استان خوزستان بود که در 85 روز با تلاش شبانه روزی و از خودگشتگی به پایان رسید

به گفته محمد کبادی کسی که میخواهد خلیج پارس را شنا کند باید اول از خودش عبور کند

شناگر طول خلیج پارس خاطر نشان کرد
این پروژه را با شعار خلیج تا ابد پارس و پیام صلح
و انسان دوستی مردم ایران انجام می‌دهیم.

کبادی با بیان اینکه با طی مسیر 1100 کیلومتری
رکورد جهانی این رشته را جا به جا کرده‌ گفت:
هر چند رکورد قبلی مربوط به یک تیم 200 نفره ایرلندی بوده که
۶۸۰ کیلومتر را طی کرده بودند اما من انفرادی 1100 
کیلومتر از خلیج پارس را طی کردم

در حال حاضر با تایید موسسه گینس و سایت بین المللی شنا آبهای آزاد جهان این رکورد به عنوان طولانی ترین و سریعترین رکورد شنای آبهای آزاد جهان در تاریخ بشریت می باشد که توسط این پهلوان و اسطوره وطن پرست صورت گرفته و در ماه نوامبر (2012) در چاپ بعدی کتاب گینس در معرض دید قرار خواهد گرفت

کبادی با اشاره به تیم
۲۵ نفره این پروژه گفت
در تیم اجرایی روی آب هشت نفر هستیم و هنگام شنا نیز درون محفظه هستم ضمن اینکه روزی
۵ تا ۲۰ کیلومتر نیز شنا می کردم.

کبادی ادامه داد: دید ما به این پروژه علمی بوده و شرکت‌های مختلفی نیز برای اسپانسری پروژه ملی خلیج پارس پیشنهاد داده بودند که در بدو شروع تمامی این شرکت ها کنار کشیدند و این پروژه در نهایت گمنامی و سختی بسیار تنها با همت و غیرت جوانان ایرانی با پایین ترین امکانات صورت پذیرفت.

شناگر طول خلیج فارس با قدردانی از مهمان نوازی مردم خونگرم جنوب 
گفت مهمان نوازی این عزیزان تمامی بی توجهی و نامهربانی های مسئولان را از یاد ما برد. 

در پایان این پروژه در بدو ورود به تهران پس از 85 روز سختی و خودگذشتگی هیچ یک از مسئولین به استقبال او نیامده و کبادی و همراهنش تنها مورد استقبال دوستان و آشنایان خود در فرودگاه مهرآباد قرا گرفتند .

پس از پایان این رکورد جهانی هیچ تقدیر شایسته ای از سوی مسئولین از این قهرمان تاریخ ایران صورت نگرفت.

و حرکت میهن پرستانه این جوان غیور ایرانی ما را به یاد این جمله که کوروش آسوده بخواب ما بیداریم می اندازد !

آیا شأنیت برخورد با این اسطوره تاریخی ایران زمین این است ؟؟؟؟!!!!!

محمد کبادی تو در تاریخ ایران زمین ماندگار شدی ! دورد بر تو و زنده باد ایران ! زنده باد خلیج تا ابد پارس 
به افتخار این پهلوان ایرانی
لطفا همه خبر رسانی شود..
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:1000 motoor, ] [ 6:2 ] [ admin ]

117c425cdc44a4b61cf6f78352e8a0c0 اس ام اس ها وپیامک های زیبا و عاشقانه مرداد ماه 91

 

من درد میکشم
تو اما چشم هایت را ببند!
سخت است بدانم میبینی و بیخیالی . . .
 
.
.
.
این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم
معنی فارسی اش ساده بود
اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد
الا دوست داشتن . . .
بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:موضوع: عشق و عاشقی, اس ام اس, مطالب خواندنی , ] [ 5:48 ] [ admin ]
صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 ... 31 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 76617
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت