قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این بازی نسخه ۲۰۱۲ از بازی Chicken Shoot 2 می باشد که در این بازی شما باید با موس به مرغ های پرنده شلیک کنید و امتیاز بگیرید.


بازي شليک به مرغ ها Chicken Shoot 2 Edition 2012

System requirements:
- Operating System: Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7
- Processor: Pentium 2 @ 350 MHz
- Memory: 64 MB
- Video: 64 MB compatible with DirectX, 16 MB of memory
- Sound Card: DirectX 9.0c compatible
- Free space on hard drive space: 300 MB

دانلود+ادامه مطلب****


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:بازی, ] [ 5:52 ] [ admin ]

این بازی یکی از بازی های بسیار زیبا و جذاب تنیس می باشد که قابل حمل می باشد.این بازی برای کامپیوتر یاخته شده است و دارای عملیات بسیار ساده است.
سیستم مورد نیاز:
سیستم عامل: ویندوز ۹۸/Windows ME / XP ویندوز ۲۰۰۰/Windows
پردازشگر: ۱ گیگاهرتز
حافظه: ۲۵۶ مگابایت
ویدئو: ۶۴ مگابایت


بازي تنيس Dream Match Tennis Pro

دانلود ادامه مطلب*****


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:بازی, ] [ 5:48 ] [ admin ]

بازی Raptor Rage در سبک تیراندازی می باشد که در آن یک دایناسور کوچک به نام ریکی وجود دارد شما به وسیله آن باید به حیوانات خانگی معلق در هوا شلیک کنید و به مرحله بعدی بروید.


بازي Raptor Rage

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:بازی, ] [ 5:43 ] [ admin ]

 

نرم افزار RealPlayer اولین محصول است که توانست فن آوری های پخش رسانه را با خرید و دانلود موسیقی که در بیش از ۱۰۰ دستگاه مختلف از جمله آی پاد اپل قابل پخش بود تلفیق کند. از RealPlayer علاوه بر پخش رسانه های دیجیتال می توان برای پیدا کردن و دانلود موسیقی های جدید با اسم هنرمند نیز استفاده کرد.این نرم افزار از یک رابط کاربری ساده و خوش دست تشکیل شده که امکان کار با رسانه و هر چیزی را که شما احتیاج دارید را به سرعت می دهد .با نصب RealPlayer به بیش از ۳۲۰۰ایستگاه رادیویی دسترسی خواهید داشت .

دانلود فیلم های آنلاین از هزاران وب سایت
نرم افزار RealPlayer به شما این اجازه را می دهد که ویدیوهای آنلاین را تنها با یک کلیک از هزاران وبسایت به صورت رایگان دانلود کنید.

تبدیل ویدیو
نرم افزار RealPlayer یک مبدل چند رسانه ای است که قابلیت تبدیل صداها و ویدیوهای شما به به فرمت های قابل اجرا و انتقال در iTunes ، گوشی های موبایل ، آی پاد ، BlackBerry ، Xbox ، PS3 را دارد.

به اشتراک گذاری ویدیوها در فیس بوک ، تویتر ، و ایمیل
نرم افزار RealPlayer به شما کمک می کند تا ویدیوهای خود را در شبکه های اجتماعی و سایت های ویدیو به صورت رایگان به اشتراک بگذارید و همچنین ویدیوهای به اشتراک گذاشته را به رایگان دانلود کنید.

رایت ویدیو و فیلم ها در دی وی دی
شما می توانید از RealPlayer به عنوان یک نرم افزار رایت کننده سریع و آسان برای رایت سی دی های صوتی و تصویری خود استفاده کنید.

* ویژگی های تصویر:
- یک پخش کننده جهانی. با پخش انواع فرمت ها از جمله Flash, Quicktime MPEG–۴, Windows Media و سی دی و دی وی دی
- ویدیوهای با کیفیت بالا . لذت ببرید از صدا و تصویر دی وی دی های با کیفیت HD
- قابلیت کار با iTunes و انتقال فیلم های مورد علاقه از هزاران وب سایت به iTunes
- قابلیت Pause ، LivePause ، Perfect Play rewind و fast–forward در ویدیوها و صدا ها
- قابلیت replays کردن یک قطعه
- بهینه سازی شده برای نمایش فایل های چند رسانه ای در مرورگر و دیدن و گوش کردن کلیپ های صوتی و تصویری در گشت و گذار های اینترنتی

* ویژگی های صدا :
- رایت سی دی پیشرفته ، تبدیل ( Rip) ، میکس و رایت سریع سی دی های Mp3
- حذف فاصله بین تراک ها
- صدای پیشرفته . قابلیت کنترل و تنظیم ۱۰ باند اکولایزر مختلف
- تبدیل نوار های صوتی شما به فایل های دیجیتال با بهترین کیفیت
- بهینه سازی صدا با ۱۰ باند اکولایزر گرافیکی برای انواع مکان های با سایز مختلف
- فرمت های صوتی متعدد . پشتیبانی از سی دی های صوتی و فایل های MP3, WMA, AAC
- صدای فراگیر . پشتیبانی RealPlayer از ۵ کانال صوتی و سابووفر اختصاصی
- فرمت RealAudio . این فرمت جدید به شما اجازه رایت سی دی با کیفیت بالا و با استفاده از نیمی از فضای دیسک فرمت سی دی های صوتی را می دهد.
- Visualizations . رقص نور های رنگارنگ و انیمیشن

برای دانلود ادامه مطلب****


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:دسته بندی: مبدل, پخش کننده تصویری, پخش کننده صوتی, ] [ 5:39 ] [ admin ]

   اگر لذت ترک لذت بدانی دگر شهوت نفس لذت نخوانی 

.........

 

اگر بدانم خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم

...................

رفاقت به معنی حضور در کنار فردی دیگر نیست بلکه به معنی حضور در درون اوست

....................................

.....

..


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:عشق و عاشقی , ] [ 5:1 ] [ admin ]

 

http://up.behtarin.com/uploads/c288840a731.gif

 

http://up.behtarin.com/uploads/c288840a732.gif

برای مشاهده ی تصاویر بیشتر به ادمه ی مطلب بروید

http://up.behtarin.com/uploads/8f4919ae8d1.gif


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب: گالری عکس, ] [ 4:59 ] [ admin ]

ePatogh.CoM | پاتوق اینترنتی

هق هق گریه های مرد و زنی جوان در پایگاه نهم پلیس آگاهی که قربانی چند انسان نما شده بودند، خبر از رویدادی بس تلخ و شوم می داد.

سکوت سنگین افسران پلیس آگاهی نشان می داد سنگینی غمی بسان کوه ها را بر شانه های مرد جوان که جرات بازگویی ابعاد حادثه شوم را نداشت، احساس می کنند.

 

 به فاصله کمی از او، زن جوان همانند انسان مسخ شده ای تنها به کف اتاق خیره شده بود و جملات نامفهومی را یکی پس از دیگری زیر لب بازگو می کرد. زن جوان جرات نگاه کردن به چهره شکسته شوهرش را نداشت و مدام آرزوی مرگ می کرد.

به فاصله کمی از آنها ۳ متهم که در نگاهشان شرارت موج می زد، با دستبندی که به دستشان قفل شده بود بخوبی می دانستند که از انسان بودن تنها نام آن را به همراه دارند….

● شروع یک ماجرای تلخ

در یکی از روزهای بهمن سال گذشته مردی همراه همسر خود پس از حضور در کلانتری ۱۷۱ در حالی که هر دو بشدت مجروح بودند، با ارائه شکایتی بیان کردند که از سوی ۴ نفر که ۲ نفر از آنها نقاب به صورت داشتند مورد حمله قرار گرفته و اموالشان به سرقت رفته است.

مرد شاکی در اظهارات خود گفت: وقتی به اتفاق همسرم به شهرری می رفتیم در حوالی بهشت زهرا (س) ۲ جوان را که یک گالن خالی در دست داشتند و از خودروهای عبوری درخواست بنزین می کردند، دیدیم.

با دیدن آنها توقف کردیم، اما به یکباره از سوی این دو جوان و ۲ نفر دیگر که نقاب به صورت داشتند مورد حمله قرار گرفتیم و آنها پس از ضرب و جرح من و همسرم، با سرقت مقادیری پول، اسناد و مدارک متواری شدند.

به دنبال این شکایت، پرونده ای از سوی ماموران کلانتری ۱۷۱ تشکیل و برای پیگیری و تحقیقات تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارسال شد.

پس از چند روز و بهبود نسبی وضعیت زن و مرد شاکی و دعوت از آنها، افسر آگاهی در تحقیقات متوجه اظهارات ضد و نقیض زن و مرد شاکی شد تا این که آنها راز جنایت شوم ۴ متهم را فاش کردند.

مرد شاکی در اظهارات خود گفت: وقتی به قصد در اختیار قرار دادن بنزین به ۲ نفر که در حاشیه جاده ایستاده بودند خودرو را متوقف کردم، به یکباره از سوی ۲ مرد جوان و ۲ نفر دیگری که در محدوده جنگلی اطراف بهشت زهرا مخفی شده بودند، مورد حمله قرار گرفتم و آنها پس از ضرب و جرح من، همسرم را مقابل چشمانم مورد آزار و اذیت قرار دادند و از اقدام شیطانی خود فیلمبرداری کردند و سپس متواری شدند.

● تحقیقات ویژه

به دنبال این اظهارات تکان دهنده یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی جستجوی گسترده خود را در این ارتباط آغاز کردند و با بهره گیری از اطلاعات مردمی متوجه شدند فیلم تهیه شده از زن قربانی در جنگل های اطراف بهشت زهرا، در میان برخی از اتباع افغانی که در منطقه حضور دارند، منتشر شده است.

با به دست آمدن این سرنخ و اطلاعات بعدی، ماموران ابتدا چند تبعه افغان را دستگیر کردند که در تحقیق از آنها مشخص شد این جنایت شوم از سوی ۴ متهم به نام های قادر، عصمت، مسعود و حامد صورت گرفته است که آنها نیز تابعیت افغانی دارند.

● ردپا

با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور دستگیری این تبهکاران صادر شد و ماموران در اولین اقدام خود پس از جستجوی گسترده در منطقه ابتدا ۲ نفر از متهمان به نام های قادر و عصمت را دستگیر کردند.

با دستگیری این دو متهم، مشخص شد ۲ نفر دیگر از این تبهکاران پس از اطلاع از دستگیری همدستان خود، متواری شده اند.

ماموران در مرحله بعدی رد پای یکی از متهمان را در سمنان شناسایی کردند و با اعزام یک تیم عملیاتی به این شهرستان، مشخص شد این متهم ساعتی قبل از حضور ماموران بار دیگر به تهران بازگشته تا پس از خداحافظی با بستگان خود، از کشور خارج شود.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران سومین متهم (حامد) را در منطقه نعمت آباد تهران دستگیر کردند و مشخص شد سومین مجرم بلافاصله پس از اطلاع از دستگیری همدستانش، از کشور خارج شده است.

● اعتراف به چندین جرم مشابه

گزارش خبرنگار ما حاکی است، با تحقیق از ۳ تبهکار شیطان صفت و در بررسی تلفن همراه آنها، فیلم سیاه ضبط شده از زن قربانی کشف شد.

این متهمان با اعتراف به ۵ فقره جرم مشابه اعتراف کردند با این شیوه زنان و دختران را مقابل چشم بستگانشان مورد آزار و اذیت قرار داده اند. بررسی این اعترافات نشان داد شاکیان به صرف حفظ آبروی خود از ارائه شکایت به مراجع قضایی و انتظامی صرف نظر کرده اند.

در مرحله بعدی از تحقیقات نیز معلوم شد این تبهکاران بیش از ۶۰ فقره سرقت همراه با ضرب و جرح داشته اند.

متهمان درباره سرقت ها نیز گفتند که پس از کمین در تاریکی و اطراف پل های زیرگذر، هنگامی که یک خودرو قصد عبور از زیرگذر را داشت، با سنگ به خودروها حمله می کردند و هنگامی که راننده توقف می کرد با حمله به آنها و ضرب و جرح، اموالشان را به سرقت می بردند.

گزارش حاکی است پس از اعترافات اعضای این باند شیطانی، پرونده به شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و پس از تحقیقات مقدماتی هر سه متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

● تهدید به قتل

آخرین خبرها از این پرونده تکان دهنده حاکی است پس از شکایت زوج جوان، از روز گذشته یک شرور که در زندان از سوی متهمان اجیر شده است پس از آزادی از زندان به دفعات با تلفن شاکی تماس گرفته و آنها را تهدید کرده است در صورتی که شکایت خود علیه متهمان را پس نگیرند، اقدام به قتل آنها و آتش سوزی منزلشان خواهد کرد.

با گزارش موضوع از سوی شاکیان پرونده، تحقیق در این زمینه نیز آغاز شده است.

[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:مطالب عمومی خبری, ] [ 3:54 ] [ admin ]

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

زنان و دختران جوان معتاد به مواد مخدر در تهران + تصاویر

 



قسمت اول فقر

چند تعریف از فقر :

فقر یا تهیدستی به معنای کمبود امکانات برای تهیه حداقل نیازهای زندگی از قبیل اب سالم،اموزش،غذا،مراقبت های بهداشتی،پوشاک و پناهگاه است.فقر نسبی حالتی است که فرد،منابع یا درامد های کمتری نسبت به دیگر افراد کشور یا جامعه یا در مقایسه با میانگین جهانی را داراست.نزدیک به 1.7 میلیارد انسان در فقر مطلق زندگی میکنند. مقیاس، سطح و تصورات در پیرامون علل فقر از نگاه زمان و مکان متفاوت است 

 

بررسی پديده فقر، شناخت علل پيدايش و راه های مبارزه با آن، همواره موضوع مورد توجه مكتب های مختلف بوده. اسلام نيز بر ريشه كن كردن اين پديده شوم تأكيد دارد.


اقسام فقر شامل؛ فقر جسمي، فرهنگي، روحی و مالی است كه پيامدهای مخرب اقتصادي، اجتماعی و سياسی به همراه دارد. نويسنده كتاب فقر از نگاه اسلام با برشمردن عوامل پيدايش فقر، معتقد است كه گاه اين مشكل ناخواسته تحميل مي شود و گاه افراد خود در ايجاد آن مؤثراند؛ مانند دانشمندان و رهبران دينی كه برای رسيدن به اهداف متعالي، زندگی فقيرانه انتخاب مي كنند.

اما عده ای ديگر، به جهت وجود ضعف هايی در انديشه يا عمل خود به فقر مبتلا مي شوند. تنبلي، بي برنامگي، داشتن تفكر غلط درباره دنيا و آخرت و قضا و قدر؛ بخشی از اين ضعف ها است.

بي شك رفع زمينه های پيدايش اين پديده، بهترين راه پيشگيری و درمان آن است. اين كتاب در ادامه با بررسی علل فقر مسلمانان، برداشت های انحرافی از مفاهيم مذهبی را سبب عقب ماندگی آنان معرفی مي كند


دکتر شریعتی. .

فقر  ، همان گرد و خاکی است که بر کتابهای فروش نرفتهء یک کتابفروشی می نشیند ……

فقر ،  تیغه های برنده ماشین بازیافت است ،‌ که روزنامه های برگشتی را خرد میکند ……

فقر ، کتیبهء سه هزار ساله ای است که روی آن یادگاری نوشته اند …..

فقر ، پوست موزی است که از پنجره یک اتومبیل به خیابان انداخته میشود ….. 

برو به ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:مطالب عمومی, ] [ 3:39 ] [ admin ]

 عکس   داستان زیبا و عبرت انگیز لیاقت عشق

 

 

روزی شیوانا پیر معرفت یکی از شاگردانش را دید که زانوی غم بغل گرفته و گوشه ای غمگین نشسته است. شیوانا نزد او رفت و جویای حالش شد. شاگرد لب به سخن گشود و از بی وفایی یار صحبت کرد و اینکه دختر مورد علاقه اش به او جواب منفی داده و پیشنهاد ازدواج دیگری را پذیرفته است…

شاگرد گفت که سالهای متمادی عشق دختر را در قلب خود حفظ کرده بود و بارفتن دختر به خانه مرد دیگر او احساس می کند باید برای همیشه با عشقش خداحافظی کند.

شیوانا با تبسم گفت:” اما عشق تو به دخترک چه ربطی به دخترک دارد!؟”

شاگرد با حیرت گفت:” ولی اگر او نبود این عشق و شور و هیجان هم در وجود من نبود!؟”

شیوانا با لبخند گفت:” چه کسی چنین گفته است. تو اهل دل و عشق ورزیدن هستی و به همین دلیل آتش عشق و شوریدگی دل تو را هدف قرار داده است. این ربطی به دخترک ندارد. هرکس دیگر هم جای دختر بود تو این آتش عشق را به سمت او می فرستادی. بگذار دخترک برود!

این عشق را به سوی دختر دیگری بفرست. مهم این است که شعله این عشق را در دلت خاموش نکنی . معشوق فرقی نمی کند چه کسی باشد! دخترک اگر رفت با رفتنش پیغام داد که لیاقت این آتش ارزشمند را ندارد. چه بهتر! بگذار او برود تا صاحب واقعی این شور و هیجان فرصت جلوه گری و ظهور پیدا کند! به همین سادگی!”

[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:مطالب عمومی, ] [ 3:37 ] [ admin ]
 

خلاصه داستان:مادره 3 تا بچه نابغه داشته به نام فهیمه:دانشجوی ممتاز کامپیوتر -سعید:دانش اموز مقطع پیش با معدل بیست ریاضی فیزیک- اخریش هم مهدی :مهندش شیمی .یه مریضیه بدی میاد سراغشون که همه فلج میشن(کاملا بی حرکت) بعد مادره میمونه و این سه تا بچه یه بی حرکت که با شوق و اشتیاق فراوون ازشون مراقبت میکنه من که واقعا داغون شدم وقتی این داستانو خوندم



اگه میخوای قضیه رو کامل بدونی و عکساشونم ببینی برو ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:مطالب عمومی, ] [ 3:33 ] [ admin ]
صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 ... 31 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 76614
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت