قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تاکسی

بنا بر گزارش خبرگزاری دیلی گلف امارات متحده عربی، ظهر روز پنجشنبه، یک مرد ایرلندی و یک زن ۲۷ ساله بریتانیایی به اتهام داشتن رابطه جنسی در پشت تاکسی در حالی که هردو مست بودند، با پیگرد قانونی در دبی تحت بازجویی قرار گرفتند.

مرد ایرلندی با نام مخفف C.M. ادعا کرد زن بریتانیایی با نام مخفف R.B. نامزدش بوده. این زوج، اتهامات علیه خود مبنی بر عدم رعایت شئونات اجتماعی، رابطه جنسی و مصرف مشروبات الکلی را به شدت انکار کردند.

گلف نیوز با استناد به یک منبع خبری اعلام کرد زمانی که به یک گشت پلیس گزارش شد این زوج در منطقه ای نزدیک به دوبی مارینا، در صندلی عقب تاکسی با هم رابطه جنسی دارند، آنها به شدت مشروبات الکلی مصرف کرده بودند و کاملا مست بودند.

با توجه به بازجویی های اولیه پلیس، افسر پلیس بازداشتگاه ادعا کرد این زن زمانی که بازداشت شد هیچ لباسی به تن نداشت.

همچنین در این گزارش آمده که C.M. مقابل افسر پلیس ادعا کرد، R.B. نامزدش است و چون ناراحت و غمگین بوده، تنها وی را در آغوش گرفته تا آرامش کند.

راننده ای که این جریان را به پلیس گزارش داده، در تاریخ ۳۰ می، بعنوان شاهد ماجرا در جلسه دادستانی حاضر خواهد شد.

این خبر از یک منبع پیگرد قانونی نقل شده که می گوید: “ما هنوز در انتظار گزارش پزشکی قانونی هستیم تا اثبات شود این زوج با هم رابطه جنسی داشته اند یا به هر شکلی با هم در حال انجام فعالیت جنسی بوده اند.”

گزارش شده مظنونین این جریان پس از ۵ روز بازداشت در مرکز پلیس جبل علی، به قید وثیقه آزاد شده بودند.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:درتازه های ایران و جهان, جامعه , ] [ 22:9 ] [ admin ]

 

اگر کسی با یک ساتور به شما نزدیک شود واکنش غریزی تان فرار برای نجات زندگی تان خواهد بود. اما این اتفاق برای مردم هسینچو در شمال تایوان نمی افتد. به دلیل اینکه ضربه های وارده از وسایل تیز قصابی برای آنها نوعی درمان برای دردهای موضعی مختلف است.

این مردم برای دیدن این ماساژورها صف می بندند در حالیکه آنها وسایل قصابی را روی سنگ های نمناک تیز می کنند و تیغه ها را روی هم می کشند.
ماساژ چینی با چاقو احتمالا چیزی است که در جهنم انتظار آن را دارید، اما گفته می شود که اینکار جریان خون را تندتر می کند و انرژی نهفته ی بدن را آزاد می گرداند همین باعث می شود سموم بدن دفع شوند.

ماساژ

جریان این کار بسیار ساده است همه ی درمان گر ها دو جفت ساتور یا چاقو به دست می گیرند و با لبه ی تیز آن به صورت بیمار ضربه می زنند، البته زخمی ایجاد نمی شود و خونی هم در کار نیست. آنها می دانند دقیقا چه مقدار ضربه وارد آورند و چطور وسایل را نزدیک و دور کنند که کوچکترین آسیب یا خراشی به پوست نرسد.

این حرکت بالا و پایین ساتورها انرژی ساکن را رها می کند و حالت نیمه درمانی دارد.
«چاپ، چاپ، چاپ و درد دور می شود» این شعاری است که تراپیست ها برای ترغیب مشتریانشان به زبان می آورند.
هر جلسه ساتور درمانی ۳۰ دقیقه طول می کشد و ۱۵ دلار هزینه دارد. معمولا به مشتریان گفته می شود نترسند اما هیچ کسی نیست که بتواند به نزدیک شدن چندین ساتور به صورتش واکنش مثبت نشان بدهد.

اما بعضی ها هم موقع ماساژ از خوشی و رهایی از تنش، آه می کشند. بیشتر مراجعه کنندگان باور دارند این ماساژ می تواند بیماری های لاعلاج و مزمن زیادی را درمان کند مثل سرطان و مشکلات کلیه ای. وزن و کلفتی چاقو ها بستگی به شدت بیماری دارد.
اگر این شیوه درمانی چینی را جالب توجه یافته اید دیدن این سایت برایتان خالی از لطف نخواهد بود

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:خواندنی ها و دیدنی ها, سرگرمی, ] [ 22:6 ] [ admin ]

معماری ایرانی از قدیم الایام بعنوان هنر در نزد جهانیان شناخته شده است. اینبار این هنر ایرانی در خلق یک مجتمع مسکونی ارگانیک (طبیعی) در شمال شهر تهران و منتطقه نیاوران نمود پیدا کرده است.

در طراحی و ساخت مجمتع مسکونی نیاوران که حاصل ذوق و هنر مهندس معمار خوش ذوق ایرانی آقای محمد رضا نیکبخت است، حتی یک درخت قطع نشده است. طراحی این مجتمع به گونه ای بوده است که به محیط طبیعی پیرامون خود آسیبی نزده و زندگی شهری با کمترین صدمه به محیط طبیعی پیرامون خود وصل شده است. برایدیدن عکس

 

  ادامه مطلب****


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:گالری عکس, ] [ 22:3 ] [ admin ]

آینده: نوزده ژانویه ۲۰۱۱ ویدیویی بر روی شبکه خبری سی ان ان آمریکا قرار گرفت که در آن از باردار شدن ۹۰ دانش آموز دختر کمتر از ۱۸ سال یک دبیرستان در ممفیس آمریکا خبر می‌داد.

دبیرستان Frayser در ممفیس ایالات متحده آمریکا که کمتر از ۸۰۰ دانش‌آموز دارد، در هفته گذشته با واقعیتی مواجه شد که نشان می‌داد بیش از ۱۱ درصد دانش‌آموزان آن دبیرستان در انتظار فرزند خویش هستند!

باردار شدن 19 دختر دانش آموز / عکس

یکی از دانش‌آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفته است: “این خیلی طبیعی است. وقتی که ما از تعطیلات تابستانی برمی‌گردیم هزاران نفر شکم‌هایشان بالا آمده است!”.

به شهادت آمار مرکز کنترل بیماری ها (Center of disease control)، ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان بارداری نوجوانان زیر ۲۰ سال را در سراسر جهان دارد. بارداری نوجوانان باعث بروز مشکلات عدیده‌ای هم چون ترک‌تحصیل کودکان، تنها ماندن برای تمام عمر و به دوش کشیدن مسوولیت فرزند ناخواسته و طرد شدن توسط خانواده می‌شود. مرکز کنترل بیماری‌ها آماری بالغ بر ۷۵۰ هزار کودک باردار در سال را برای آمریکا ارایه داده است و می‌افزاید از هر ده مورد بارداری ۸ مورد ناخواسته بوده است و در ۸۱ درصد موارد این بارداری‌ها در خارج از عرف ازدواج صورت گرفته است.

این آمار در حالی ارایه شده است که در کشور آمریکا آموزش‌های جنسی از سنین کودکی در مدارس به دانش‌آموزان داده می‌شود و این کشور سالانه ملیاردها دلار صرف آموزش روش‌های ضد‌بارداری می‌کند.

تنها در سال ۲۰۰۲ میلادی کشور آمریکا ۱٫۷۳ ملیادر دلار صرف آموزش روش‌های ضد آبستنی کرده است که ۶۵۳ ملیون دلار آن صرف نوجوانان شده است. با این حال به نظر می‌رسد این آموزش‌ها نتوانسته است کمکی در جلوگیری از سقوط اخلاقی جامعه آمریکا بکند.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:درتازه های ایران و جهان, جامعه , ] [ 22:1 ] [ admin ]

 

ارنستین شفرد :: Ernestine Shepherd

ارنستین شفرد :: Ernestine Shepherd

پیرترین زن بدنساز جهان که در رقابت ها نیز شرکت دارد ارنستین شفرد ( Ernestine Shepherd ) ( زاده ۱۶ ژوئن ۱۹۳۶ ) از آمریکا می باشد که رکورد خود را در برنامه نمایشی ثبت رکوردها در رم ایتالیا در ۱۸ مارچ ۲۰۱۰ به ثبت رساند.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:در دسته: ورزش و بازی ها, ] [ 22:0 ] [ admin ]

 

توتالی کول پیکس: جشنواره گیاهخواری هر ساله در نخستین روز ماه نهم قمری چینی توسط محلی های چینی،سالانه در استان پوکت در تایلند برگزار می شود و طی آن مردم با انجام مراسم عجیب و ترسناک مانند فرو کردن انواع چیزها در صورت و زبان خود بدن خود را از گناه پاک می کنند.

جامعه محلی چینی ها اعتقاد دارند پرهیز از گوشت و مشروبات الکی در ماه نهم قمری چینی به پاکیزگی و آرامش ذهنی آن ها کمک کرده و در این مراسم بدن خود را سوراخ و یا در میان آتش ترقه ها می ایستند.

برای دیدن عکس

ادامه مطلب***

عکس های وحشتناک از جشنواره گیاهخواری در تایلند - apam.ir


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:دردیدنی, عکس, مردم , ] [ 21:56 ] [ admin ]

 

 

رابطه جنسی معلمی با دانش آموز دبیرستانی در ماشین / عکس

دیلی میل : «ماریان وردی» ۴۰ ساله بعدازظهر روز چهارشنبه به جرم رابطه نامشروع با یک نوجوان دستگیر شد.
این معلم مدرسه با یکی از دانش آموزان مدرسه اش در اتومبیل شخصی خود رابطه برقرار کرده بود.
وی در دبیرستان «ریور ریج» پاسکو کانتری فلوریدا تدریس می کرد و پلیس می گوید از سال ۲۰۰۹ زمانیکه این کودک ۱۵ سال سن داشته با او رابطه داشته و این ارتباط دوسال و تا ۱۷ سالگی پسرک به طول انجامیده است.
وردی ماه گذشته از کارش استعفا داده و به دلیل رفتار غیرحرفه ای حقوقی به وی تعلق نمی گیرد. وی سوءسابقه ای در مورد جرایم جنسی نداشته است.
بازپرس پرونده می گوید: متهم به ارتباط با این نوجوان دبیرستانی در پاسکو کانتری اعتراف کرده است.

 

 

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:مطالب عمومی,,عکس, ] [ 21:47 ] [ admin ]

 

رابطه جنسی زن 37 ساله با پسر 13 ساله / عکس

زن ۳۷ ساله اهل اوکلاهما متهم است که به تعهد خود بعد از آزادی موقت عمل نکرده و برای پسر بچه ۱۳ ساله لای کاغذ ساندویچ پیام عشقی ارسال کرده است.

یونایتد پرس نوشت: امی بلوز اهل نورمن اوکلاهما که بدلیل داشتن رابطه جنسی با پسر بچه ۱۳ ساله بازداشت شده بود، بعد از آزادی به قید ضمانت از طریق بچه دیگری، پیام عشقی را لای کاغذ ساندویچ به وی داده است.

بازپرس منطقه کلیولند ضمن اعلام این موضوع وی را متهم کرده و یک راست به زندان فرستادند. متهم در ماه آوریل امسال بدلیل سوء استفاده جنسی و داشتن رابطه جنسی با پسر بچه ۱۳ ساله بازداشت شده و متهم به سودومی شد.

سپس بعد از ارائه ضمانت ۲۰ هزار دلاری موقتا آزاد شد اما جمعه گذشته تعهدات خود مبنی بر نزدیک نشده به پسر بچه را نقض نمود. بازپرسان می گویند وی لای کاغذ ساندویچ برای پسر بچه نوشته بود: همیشه تو را دوست خواهم داشت…

زندان رفتن یا نرفتن امی بلوز باعث مشاجره در دادگاه شده و حتی دادستان نیز موافق به زندان رفتن مجدد وی نبوده اما به هر حال روز ۱۱ نوامبر روز دادگاهی وی خواهد بود.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:مطالب عمومی,,عکس, ] [ 21:46 ] [ admin ]

تجـــاوز وحشتناک پسر نوجــوان سـاله به دو دختر!

پسر ۱۲ ساله به جرم تجاوز به یک  دختر ۷ ساله و یک دختر ۱۱ ساله به چهار سال زندان محکوم شد …

 

 

به گزارش سیستان به نقل از  سرویس حوادث جام نیوز بنا به گفته قاضی دادگاه لیورپول “این دو قربانی که یکی ۷ ساله و دیگری ۱۱ ساله بودند ،بعد از تجاوز از نظر روانی بشدت آسیب دیده اند. دختر ۷ ساله هر شب دچار کابوسهای وحشتناک می شود و دختر ۱۱ ساله نیز چندین بار قصد آسیب رسانی و خودکشی را داشته است.

 

در مصاحبه ای با رئیس دادگاه، وی اظهار داشت: ” این پسر، خانواده گسیخته بوده و با والدین خود هیچ گونه ارتباط عاطفی نداشته چرا که خانواده او خودشان نیز باهم هیچ رابطه عاطفی ندارند و همین کمبود حضور و علاقه والدین و نبود حد و مرز و کنترل بر روی کودک از سوی والدینش باعث بروز این فاجعه شده است.

 

 

 

قاضی دادگاه در ادامه گفت:  ”این پسرک علاوه بر این تجاوزات ،سابقه شش اقدام به تجاوز نیز در گذشته را داشته است و همگی این قربانیان خود را با چرب زبانی و به بهانه پلیس بازی به جاهای خلوت کشانده و مورد تجاوز قرار می داده است.

 

بنا بر گزارش همسایگان نیز شکایتهای زیادی را از فحاشی ها و ناسزا گوئی های وی به پلیس محله کرده بودند.

 

به گزارش دیلی میل “در یک سوی دادگاه پسرک در کنار مادر خود ایستاده بوده و گریه می کرد و در سوی دیگر قربانیان با سرهای رو به پائین و حالتی ناشی ازشرم در کنار والدین خود ایستاده بودند و درنهایت دادگاه با اکثریت آراء علاوه بر صدور حکم تحمل ۴ سال در مرکز اصلاح و تربیت، بمنظور اصلاح رفتارش ، حکم متجاوز جنسی را برای ابد و دهر و تا آخر زندگیش در پرونده وی ثبت کرد.

 

قاضی دادگاه لیورپول همچنین اعلام کرد: ”من علت این رفتارها را در والدین آنها میدانم و این حکم را بخاطر اطمینان دیگران از وجود عدالت صادر کردم و الا من والدین او را گناهکار میدانم”.

پسر ۱۲ ساله به جرم تجاوز به یک  دختر ۷ ساله و یک دختر ۱۱ ساله به چهار سال زندان محکوم شد

 

به گزارش سیستان به نقل از  سرویس حوادث جام نیوز بنا به گفته قاضی دادگاه لیورپول “این دو قربانی که یکی ۷ ساله و دیگری ۱۱ ساله بودند ،بعد از تجاوز از نظر روانی بشدت آسیب دیده اند. دختر ۷ ساله هر شب دچار کابوسهای وحشتناک می شود و دختر ۱۱ ساله نیز چندین بار قصد آسیب رسانی و خودکشی را داشته است.

در مصاحبه ای با رئیس دادگاه، وی اظهار داشت: ” این پسر، خانواده گسیخته بوده و با والدین خود هیچ گونه ارتباط عاطفی نداشته چرا که خانواده او خودشان نیز باهم هیچ رابطه عاطفی ندارند و همین کمبود حضور و علاقه والدین و نبود حد و مرز و کنترل بر روی کودک از سوی والدینش باعث بروز این فاجعه شده است.

 

قاضی دادگاه در ادامه گفت:  ”این پسرک علاوه بر این تجاوزات ،سابقه شش اقدام به تجاوز نیز در گذشته را داشته است و همگی این قربانیان خود را با چرب زبانی و به بهانه پلیس بازی به جاهای خلوت کشانده و مورد تجاوز قرار می داده است.

بنا بر گزارش همسایگان نیز شکایتهای زیادی را از فحاشی ها و ناسزا گوئی های وی به پلیس محله کرده بودند.

به گزارش دیلی میل “در یک سوی دادگاه پسرک در کنار مادر خود ایستاده بوده و گریه می کرد و در سوی دیگر قربانیان با سرهای رو به پائین و حالتی ناشی ازشرم در کنار والدین خود ایستاده بودند و درنهایت دادگاه با اکثریت آراء علاوه بر صدور حکم تحمل ۴ سال در مرکز اصلاح و تربیت، بمنظور اصلاح رفتارش ، حکم متجاوز جنسی را برای ابد و دهر و تا آخر زندگیش در پرونده وی ثبت کرد.

قاضی دادگاه لیورپول همچنین اعلام کرد: ”من علت این رفتارها را در والدین آنها میدانم و این حکم را بخاطر اطمینان دیگران از وجود عدالت صادر کردم و الا من والدین او را گناهکار میدانم”.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:اخبار حوادث, ] [ 21:32 ] [ admin ]

 

حیرت همه از این زن در المپیک + تصاویر
 
 
 

زن پینگ‌ پنگ‌ باز معلول لهستانی که دست راست ندارد به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌ های تنیس روی میز انفرادی زنان المپیک رسید.

خانم ناتالیا پارتیکا پینگ پنگ‌ باز 23 ساله لهستانی که به صورت مادرزاد از ناحیه دست راست دچار معلولیت است، با پیروزی 4 بر 3 مقابل حریف دانمارکی خود به جمع 32 پینگ پنگ‌ باز بر‌تر المپیک پیوست.

این ورزشکار روز یک‌شنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی المپیک مقابل حریفی از هلند قرار خواهد گرفت. پاتریکا چهار سال پیش در بازی‌های المپیک و پارالیمپیک پکن نیز حاضر بود و با وجود اینکه در المپیک به موفقیتی نرسید، مدال طلای پارالیمپیک را از آن خود کرد.

وی به همراه اوسکار پیستوریوس دونده معلول آفریقای جنوبی دو ورزشکاری هستند که در المپیک و پارالیمپیک 2012 لندن شرکت خواهند کرد.

 

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:گالری تصاویر, ] [ 19:58 ] [ admin ]
صفحه قبل 1 ... 22 23 24 25 26 ... 31 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 76581
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت