قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

photo movie creator نرم افزار بسیار جالب است که با استفاده از آن می توانید عکس خود را به چند کلیک ساده به کلیپ های تصویری تبدیل نموده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . تنها کاری که می بایست انجام دهید انتخاب تصاویر مورد نظر می باشد . برای انجام این کار نیز نیازی به انتخاب تک تک تصاویر نخواهد بود چرا که برنامه به گونه ای طراحی شده است که می تواند عکس های مورد نظر شما را به صورت گروهی انتخاب کند .

در این برنامه ۱۸ پوسته مختلف در دسته بندی های مختلف نظیر مسافرت ، عروسی ، کودک ، تعطیلات ، ورزش و … قرار گرفته است که شما می توانید با توجه به تصاویر خود از آنها استفاده نمایید .


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:نرم افزار حرفه ای ویرایش, ] [ 1:14 ] [ admin ]

 

1.  پری هوندن دوتا خواهر [Play]
2.  دل نگرونم [Play]
3.  خوش کلام زیبا [Play]
4.  مثل تو [Play]
5.  بدو ای ... [Play]
6.  هم صحبت [Play]

ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:14 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Townsmen شهر رویاهای خود را بسازید . Townsmen بازگشته است اما این بار بزرگتر ، بهتر و زیباتر از همیشه !
اگر به بازی های شهر سازی و شبیه ساز های اقتصادی علاقه مندید ، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .

 

ویژگی ها :

- شهر سازی در قرون وسطی
- شهروندان مختلف که به انجام کارهای روزانه خود مشغول هستند
- چندین و چند نوع تولیدات متنوع
- و …


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:بازی, ] [ 1:11 ] [ admin ]

طی نظر سنجی های گسترده، نرم افزارای قران تا کنون به عنوان قدرتمند ترین نرم افزار قرآنی موبایل انتخاب شده است. این نرم افزار دارای متن کامل قرآن کریم با ترجمه انگلیسی زیر هر آیه است. یکی از ویژگیهای کم نظیر این نرم افزار این است که اگر شما از طریق موبایل به اینترنت دسترسی داشته باشید، می توانید تلاوت صوتی هر سوره قرآن را همان لحظه دانلود کنید و به نرم افزار اضافه کنید.

ادامه مطلب*********


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:galaxy tab, iQuran v1,0,9,1 برای htc, برنامه جديد htc, برنامه جديد آندرويد, برنامه جديد اندرويد, دانلود iQuran v1,0,9,1, دانلود iQuran برای آندروید, دانلود آندرويد, دانلود برنامه آندرويد, دانلود قرآن برای htc, دانلود نرم افزار htc, دانلود نرم افزار آندرويد, دانلود نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, دانلود نرم افزار اندرويد, دانلود نرم افزار رايگان آندرويد, قرآن برای آندروید, نرم افزار 2011, نرم افزار 2011 desire, نرم افزار 2011 galaxy s, نرم افزار 2011 hd2, نرم افزار 2011 htc, نرم افزار 2011 nexux, نرم افزار 2011 اندرويد, نرم افزار galaxy tab, نرم افزار iQuran v1,0,9,1, نرم افزار آندرويد, نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار اندرويد, نرم افزار اندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار جديد desire, نرم افزار جديد hd2, نرم افزار جديد htc, نرم افزار جديد آندرويد, نرم افزار جديد اندرويد, نرم افزار رايگان galaxy tab, نرم افزار قرآن آندروید, نرم افزار قرآن موبایل, نرم افزار کم حجم htc, نرم افزار کم حجم آندرويد, نرم افزار کم حجم اندرويد, نزم افزار 2011 آندرويد, ] [ 1:3 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

۴×۴ Safari 2 یکی از بهترین بازی های سبک شکار می باشد که تاکنون برای سیستم عامل اندروید ارایه شده است . در این بازی شگفت انگیز می بایست با قرار گیری در موقعیت های مختلف نظیر داخل جیپ یا محیط بسیار خطرناک خارج از آن به شکار حیوانات مشغول شوید .

ویژگی ها :
- رانندگی با جیپ برای پیدا کردن طعمه
- وجود حیواناتی نظیر زرافه ، فیل ، شیر ، روباه ، میمون ، گورخر و کرگدن
- دید کامل ۳۶۰ درجه ای اطراف
- گیم پلی بسیار زیبا و اعتیاد آور
- و … ادامه مطلب***


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 مرداد 1391برچسب:بازی اندروید, ] [ 21:36 ] [ admin ]

 کشف جسد سالم یک دختر بعد از 500 سال! + عکس


جسد مومایی دختر 15 ساله‌ای که بیش از 500 سال از مرگش می‌گذرد در آرژانتین به نمایش گذاشته شد.
جسد مومیایی دختر 15 ساله به همراه دو بچه کوچکتر که در دستانش جا داشتند در نمایشگاهی در آرژانتین به نمایش گذاشته شد.
این مومیایی از انواع نادری است که بسیار سالم مانده و با وجود سال‌های سال هنوز خون در رگ‌ها وجود دارد و مغز کاملا سالم است. یخ زدگی شدید منطقه‌ای که جسد این دختر در آنجا قرار داشت باعث سالم ماندن آن عنوان شده و پزشکان تحقیقات گسترده خود را به زودی آغاز خواهند کرد.
کنار این اجساد مقدار زیادی اجناس با ارزش و طلا نیز یافت شده که متعلق به صدها سال پیش است.

 کشف جسد سالم یک دختر بعد از 500 سال! + عکس


محققان این اجساد را در غاری سنگی در کوه آتشفشانی در ارتفاع 22 هزار فوتی از سطح دریا کشف کرده‌اند. نمایش این مومیایی خشم چند گروه بومی که برای جلوگیری از نمایش آن تلاش می‌کردند را برانگیخته است. میگل سوارز از قبایل دره کالچاکیز در ناحیه سالتا به آسوشیتدپرس گفت که نمایش مومیایی "اشتباهی بزرگ" است و اظهار امیدواری کرد که بازدیدکنندگان به مرده احترام بگذارند.
امپراطوری اینکاها زمانی بخش اعظم آمریکای جنوبی از جمله پرو و بولیوی امروزی تا مرکز شیلی و بخش‌هایی از آرژانتین را در بر می‌گرفت.

 

 

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:موضوع: خبر ها, دانستنی ها, مطالب خواندنی, ] [ 21:35 ] [ admin ]

 

 

نام اصلی : جواد

 

نام اصلی خانوادگی : رضویان


تاریخ تولد : ۶/۵/١٣۵٣
مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی
..................................................
جواد رضویان یکی از بازیگران معروف و مشهور متولد ۱۳۵۴ است . از سال 73
 در عرصه بازیگری مشغول به کار شده .در مجموعه های متعددی از جمله سیب خنده ،دلبندم و باغچه مینو... شرکت کرد با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد. ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد .

یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیتهایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخری آن کاری با نام لحاف دوزی است .


زندگی شخصی

مرد خوش خنده ی مجموعه های طنز سید جواد رضویان بچه سلسبیل است و در تاریخ 6 مرداد 1353 به دنیا آمده .از طرف مادری یزدی است و از طرق پدری قمی و اصالتا یزدی است ...فارغ التحصیل رشته ی نقاشی است و درسش خوب بوده اما در دوره ی راهنمایی یا باید از سردخانه ها بیرون می کشیدیدش یا از زیر تابوت شهدا چون عاشق اعزام به جنگ بود . در ثلث سوم امتحانات سال دوم راهنمایی هم شرکت نکرد تا یکضرب مردود شود . برای اعزام به جبهه به آموزش نظامی رفت اما قطعنامه ی 598 پذیرفته شد و ... رضویان هم اکنون بازیگر و کارگردان پر طرفداری است اما به بعضی از همکارانش آلرزی دارد ... نسبت به سیامک انصاری و مهران مدیری و رضا عطاران آلرزی دارد و نمی تواند بدون آنکه بخندد روبرویشان بازی کند ! دارای یک دختر و یک طوطی برزیلی می باشد و عاشق رنگ نارنجی است . به طور اتفاقی وارد این رشته شده و سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیزن بنفشه خواه همکلاس بوده و به کمک آنها وارد این رشته شده . سبک نقاشی اش الیستراسیون است سبک تصویر سازی کودک .

فیلم شناسی :
۱ - چار چنگولی (۱۳۸۷) 
۲ - ده رقمی (۱۳۸۷) 
۳ - حنابندان (۱۳۸۶) 
۴ - کلاهی برای باران (۱۳۸۵) 
۵ - شاخه گلی برای عروس (۱۳۸۳) 
۶ - شارلاتان (۱۳۸۳)

مجموعه‌های تلویزیونی :
سیب خنده
پاورچین
جایزه یزرگ
باغچه مینو
ارث بابام
چارخونه
قرارگاه مسکونی


 

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:زندگی سید جواد, ] [ 20:14 ] [ admin ]

نوجوان بریتانیایی، پس از یک شب بیرون ماندن در تعطیلات مایورکا، مورد تجاوز قرار گرفت.

 

دیلی میل : یک نوجوان بریتانیایی، بعد از یک شب وقت گذرانی در یک تفریحگاه تعطیلات اسپانیایی، توسط دو مرد به داخل یک کوچه کشیده شد و مورد تجاوز قرار گرفت.
به این نوجوان هیجده ساله گفته می شود زمانی که با دوستش در راه برگشت به هتل بود، توسط دو نفر اسپانیولی مورد تجاوز قرار گرفته است.
یکی از ساکنان به پلیس گفت که این دو مرد، وی را ربودند و با زور به داخل یک کوچه تاریک بردند.
یکی از آنها به وی تجاوز کرد، و دیگری در حال تماشای آنها بود.
این حمله در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه در ماگالوف، در جزیره مایورکا روی داد.

دختر

جایی که دختر ۱۸ ساله بعد از کشیده شدن به داخل یک کوچه تاریک، مورد تجاوز قرار گرفت.

دخترها بعد از یک شب بیرون ماندن و مست کردن در منطقه اصلی تفریحگاه، که هزاران نفر از جوانان بریتانیایی از یک شب بیرون ماندن و خوشگذرانی لذت می برند، در مسیر برگشت به هتل بودند.
این نوجوانان به هتلشان برگشتند و قبل از گزارش حمله به نیروی پلیس امنیتی در اوایل صبح یکشنبه، به رختخواب رفتند.
امروز دو مرد به دام پلیس افتادند، یکی مشکوک به تجاوز جنسی و دیگری به اتهام همدستی با وی.
یک منبع امنیت مدنی گفت: “مشخص بود که هردوی آنها به شدت ترسیدند و در وضعیت بدی قرار داشتند. آنها قادر بودند کوچه ای را که حمله در آن اتفاق افتاده بود به ما نشان بدهند.”
آنها مست کرده بودند، اما مشاعر خود را از دست نداده بودند.
آنها گزارش دادند که حمله چند ساعت بعد از آنکه مست کردند اتفاق افتاد.
همه آنهایی که مورد تجاوز قرار گرفته بودند، می خواستند به خانه هایشان در بریتانیا بازگردند.
به نقل از گزارش محلی، این دختر از اینکه تحت معاینه پزشکی قرار گیرد ممانعت کرد، بطوری که هیچ مدرکی دال بر وجود دی ان ای که می توانست در شناسایی و پیدا کردن محل متجاوزان به پلیس کمک کند، پیدا نشد.
یک انگلیسی، دومین زنی است در طول تعطیلات آخر هفته، یک مورد تجاوز را در مرکز ماگالوف گزارش می کند.
این رقصنده به پلیس گفت که وی در ساعات اولیه صبح روز شنبه در حالی که در راه بازگشت از محل کارش در یک بار بود، مورد تجاوز قرار گرفت.
یکی از ساکنان منطقه به یک روزنامه محلی گفت: “بسیاری از گردشگرانی که به ماگالوف می آیند و مست می کنند، به خاطر نمی آورند چه اتفاقی افتاده است. هرساله تعداد زیادی از دختران در این منطقه مورد تجاوز قرار می گیرند.”
متاسفانه بسیاری از آنها بدون گزارش حادثه به پلیس، به خانه هایشان بازمی گردند. هفته گذشته یک دانشجوی بریتانیایی مقطع کارشناسی ادعا کرد که توسط یک مرد دانشجوی بریتانیایی در یک پارتی پنج روزه در تفریحگاه ساحلی سالو، در کوستا دورادا در شمال شرق اسپانیا مورد تجاوز قرار گرفته است.
پلیس، یک مرد انگلیسی را بازداشت کرد. وی به قید ضمانت آزاد شده، اما تحقیقات در مورد وی ادامه دارد.
بنا بر یک ادعا، این حمله بعد از آنکه دو دانشجو در یک پارتی در یک کلوپ شبانه همدیگر را ملاقات کردند، در ساحل دریا رخ داده است.
حدود ۵۰۰۰ دانشجوی بریتانیایی بخاطر رویداد بحث برانگیز سالوفست، در تفریحگاه حضور داشتند.
این جشنواره توسط مردم محلی مورد انتقاد قرار گرفته است، چراکه به گفته آنها دانشجویان هرشب مست می کنند، و رفتار آنها سبب رسوایی منطقه شده است.
۳۷۰۰ نفر دانشجوی دیگر امروز/فردا برای مرحله دوم جشنواره به سالو می رسند.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:موضوع: خبر ها, دانستنی ها, مطالب خواندنی, ] [ 22:21 ] [ admin ]

 

 

ریچل فارل

معلم سابق دبیرستان به خاطر داشتن رابطه ی جنسی با دانش آموز ۱۷ ساله آن هم چندین و چند بار و در شرایط متفاوت به پرداخت جریمه محکوم شد. ریچل فارل ۲۵ ساله متهم به برقراری رابطه و سواستفاده از یک دانش آموز کلاس یازدهمی است که در دبیرستان بانگور در پنسیلوانیا به او درس می داده است.
او به جرم خویش اعتراف کرده و هم اکنون به جرم فساد اخلاقی با یک صغیر متهم است.
نمونه ی دیگری از این مورد مربوط به معلمی بود که به جرم داشتن رابطه با دانش آموزش به زندان و پرداخت جریمه محکوم شد. پلیس باور دارد فارل با سه دانش آموز ۱۷ ساله ی دیگر خود نیز رابطه داشته است، این مسئله توسط رئیس دادگاه نورتهمپتون، جان مورگانلی مطرح شد.
به دلیل اینکه سه دانش آموز دیگر هم تصمیم به شکایت از او گرفته اند پرونده اش همچنان گشوده خواهد ماند.
آقای مورگانلی می گوید: «اینکه این دانش آموزان در انجام جرم با او هم دست بوده اند چیزی از جرم وی کم نمی کند، برقراری رابطه با یک دانش آموز مدرسه و شخص صغیر، جرم محسوب می شود»
فرل تحت عنوان نام میانی خود ریچل وارنر در دبیرستان بانگور درس می داد اما از ماه دسامبر وقتی اولین دادخواست علیه او تنظیم شد کارش را ترک کرد.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:16 ] [ admin ]

 

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:گالری تصاویر, ] [ 22:14 ] [ admin ]
صفحه قبل 1 ... 21 22 23 24 25 ... 31 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 76659
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت