قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





234725 282 استفاده فیلم هالیوودی، قاتل نخبه از ماشین پیکان!

فیلم قاتل نخبه که با بازی هنرپیشگان بزرگی همچون رابرت دنیرو و جیسون استتام اکران شد برای عشق ماشین‌ها میتواند یک نکته جالب داشته باشد. آن هم استفاده گسترده از خودرو پیکان در این فیلم است.

بقیه در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:موضوع: خبر ها, دانستنی ها, مطالب خواندنی , ] [ 1:22 ] [ admin ]

 بزرگترین سایت فرهنگی و تفریحی ایرانیان |

لیلا اوتادی بازیگر خوب و موفق سینما و تلویزیون کشور,در گفتگو اخیر خود از قطع درختان مناطق شمال کشور ابراز ناراحتی کرد.
لیلا اوتادی که در سال های اخیر در فیلم جنگلبان در شمال کشور به ایفای نقش پرداخته بود پس از پخش این فیلم در شبکه جام جم در طی یک مصاحبه گفت: شمال واقعا طبیعت چشم گیری دارد ولی متاسفانه خیلی ها به صورت غیر مجاز درختان مناطق جنگلی را قطع می کنند و همین موضوع باعث زشت شدن این نواحی می شود.چرا به این زیبایی خدادادی احترام نمی گذاریم؟فکر می کنم اگر افرادی که چنین فعالیت هایی را دارند مدتی را در تهران بگذرانند,قدر چنین نعمت هایی را خواهند.

بقیه در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

 

shagayeg dehgan گفتگویی جالب با شقایق دهقان + عکس

 

موقعیت لوکیشنی به هم ریخته و قدیمی در شمال تهران است. با دهقان درباره بازی جدید و زندگی حرفه‌ای‌اش صحبت می‌کنیم. او هم مدام می‌خندد و با روی باز و چهره شادابش….
بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:موضوع: مطالب خواندنی, زندگی نامه ی هنرمندان , ] [ 1:19 ] [ admin ]
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:موضوع: گالری عکس, زندگی نامه ی هنرمندان , ] [ 1:16 ] [ admin ]

مدال طلا المپیک 2012 لندن1 آیا مدال های طلا المپیک از طلا واقعی ساخته شده اند؟

 شما فکر می کنید مدال های المپیک از چه چیزی ساخته شده اند؟ آیا مدال‌ های طلا واقعاً از جنس طلا هستند؟
برای دانستن این معما به ادامه مطلب مراجعه نمائید.


ادامه مطلب



یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های جنگ های هوایی و هواپیمایی بازی می باشد که در این مطلب قصد داریم برای شما کاربران گرامی جهت دانلود قرار دهیم و شما از آن لذت ببرید.
سبک بازی های جنگ در آسمان و هواپیما های جنگی نقش زیادی در بازی های رایانه ای داشته و از این رو طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در این بازی شما به عنوان خلبان هواپیمایی جنگی آغاز به کار می کنید . شما با این هواپیما در ارتفاعات پایین پرواز می کنید و می توانید از قدرت جنگ افزاری هواپیمای خود استفاده کنید و مکان های مشخص شده دشمن مانند معادن و انبار ها و پایگاه ها و .... سایر مکان های دشمن خود را نابود کرده و سپس به مرحله بعدی بازی راه پیدا کنید.
در این بازی جهان منتظر نبرد شماست.فرقی نمیکنه کجا باشید. اهرام مصر یا دریای سیاه, روسیه یا کوههای آلپ.. نبرد شما در آسمانها با دشمنان قدرتمند ظالم است.بار دیگر نبردی هوایی اینبار به سبک هیجانی و گرافیکی. خبری از بازی طبیعی نیست و فکر و منطقی هم در کار نیست. با هواپیمای خود با موشک و تیر و ... هر چیزی را که میبینید شلیک و نابود کنید و به ماموریت خود ادامه دهید تا هدفهای مورد نظر را نابود کنید. بازی در قدیم رخ میدهد و در میان هواپیماهای تک ملخه و بالونهای شکاری. اما شما و هواپیمایتان فرق میکند و آماده حمله به هر نوع هدفی و نابودی اهداف و به پایان رساند ماموریت..

ادامه مطلب****
 


ادامه مطلب

 

نام بازی: Lara Croft and the Guardian of Light
سازنده: Crystal Dynamics
ناشر: Crystal Dynamics
سبک:اکشن -ماجراجویی
پلتفرم:PC-360
امتیاز:8.6/10
لاکرافت برگشته تا باز هم ما را با شجاعت ها ،دلاوری ها،آن حس بی پروایی و ماجراجویانه خود شگفت زده کند.همه ما کم و بیش با لاکرافت آشنا هستین شخصیتی که به نظر خیلی ها بهترین شخصیت زن بازی های رایانه ای لقب گرفته است فردی که هیچ وقت از خطر هراسی ندارد و برای رسیدن به عدف کارایی می کند که از عهده کمتر کسی بر می آید .
 نسخه ي جديد از ماجراجويي هاي لارا كرافت ميباشد كه علي رغم نسخه هاي قبلي ديگر در عنوان خود از نام Tomb Raider بهره نميبرد واعلام شده است كه اين بازي به عنوان ادامه ي سري  شناخته نميشود و فقط " يك تجربه ي ديجيتالي " است .سبك بازي به صورت اكشن آركيد گونه و با دوربين ايزومتريك و از نماي بالا بوده و طبق گفته ي سازندگان تمركز اصلي روي High Score و ارزش تكرار خواهد بود . همچنين با اضافه شدن Co op به گيم پلي بازي ميتوان شاهد كارهاي تركيبي بود .
داستان
داستان بازی مربوط به افسانه هایی از میتولوژیست که دو شخصیت به نام های   و   را همراه خود می کشاند . اینه ی دودزا که نوعی اینه ی جادوییست ( و اکثرا در افسانه ها دیده می شود ، حتی در داستان های کریستین اندرسون و همچنین در broken sword ) و قدرت حاکی از ان به نوع خوب یا بد مورد استفاده قرار می گیرد ولی چنانچه توتک در استفاده از ان اینه با ژوتل فرق داشته ، به مبارزه با او می پردازد و در نهایت ، او را شکست می دهد و ان را با خود در جایی زندانی می کند . وانگهی که مرگ را سرمایه ی زندگانی بشر کرده است . همانند اشتباه های قدیمی لاراکرافت در قسمت ۴ ان ، او دوباره اینه را پیدا کرده و سبب زنده شدن خیر و شر می شود و حال توتک و لارا با هم متحد شده تا تاریخ رقم زده را به حالت قبل خویش بازگردانند . . . این اولین باری نیست که اسکلت چنین داستانی در این سری پابرجاست .


ادامه مطلب

 

نام بازی: Shank
سازنده  : Klei Entertainment
ناشر: Electronic Arts
سبک: پلتفرمر دوبعدی اکشن
پلتفرم: PC,360,PS3
میانگین امتیازات بازی:9/10
یکی از زیباترین و در عین حال جذاب ترین بازی های سبک پلتفرمر دوبعدی چند سال اخیر در انتظار شماست.
همیشه بازی های با سبک های اول شخص یا سوم شخص اکشن با هزینه های گزاف و گرافیک های آنچنانی نمی تواند خواسته چه گیمرها به عنوان مخاطب و چه منتقدین برای انتخاب هترین بازی را بر آورده کند،در میان این همه بازی های شرکت های قول آسای بازی سازی در دنیا ،شرکت های کوچکی هم وجود دارند که با خلق ایده های نو و جالب دست ه تولید اثری می زنند که تا دها سال هم خاطره آن بازی کوچک اما خاطره انگیز از یاد ما خارج نمی شود .بازی هایی مثل machinaruim و از این قبیل بازی ها در سبک پلتفرمر دوبعدی قرار می گیرند با اینکه هزینه زیادی برای ساخت آن استفاده نشده چنان امتیازات بالایی را از سایت های معتبر دنیا دریافت می کند که دهان همه از تعجب باز می ماند.در این بین بازی به بازار آمده است که می خواهد این با قرار دادن ایده های نو و خلاقانه دوباره این روند را تکرار کند و تا سالیان دراز نامی خوش از خود به جا بگذارد .بازی که نویسندگان مجله بازی رایانه که به شخصه خیلی به آن ها اعتقاد دارم ،رتبه 12 همین بازی برتر سال 2010 را به شانک داده اند و آن را یکی از بهترین بازی های سال برگزیده اند.
داستان:
هربازی باید از یک داستان بسیار خوب برخوردار باشد تا بتواند خود را به عنوان یک بازی خوب نشان دهد. بازی Shank یک بازی بسیار جالب است که داستان را یک شخص باحال و به قول معروف قهرمان ! شروع می کند و به پایان میرساند. اسم قهرمان بازی Shank است که به معنی ساق پا ! و یا میله ! و یا .... ! است. یک آقای کاملا قاطی است و با کسی هم شوخی ندارد. شاید شما را هم با اره برقی ای که داره تکه تکه کند. داستان بازی را می توان یک داستان کاملا متفاوت دانست زیرا شما که خودتان از یک تبهکار کم ندارین به کشتن تبهکارها می پردازید. واقعا جالب است. شما در بازی سلاح هایی از جمله دو تا تفنگ و یک اره برقی و یک چاقو دارید و باید در بازی با آنها تبهکارها و اقایون قاطی را بکشید شانک یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است.داستان بازی در یک کلمه انتقام می توان خلاصه کرد. شانک  سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد اما این دلیل کلیشه ای بودن دلیل به بد بودن داستان یا اساس بازی نمی شود  شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت همین گواهی می دهد که نم توان ایرادی به داستان گرفت ،شاید کلیشه ای بودن در نگاه اول کمی آزار دهنده باشد ولی اگر کمی با دقت به جزییات توجه کنید پی به قدرت بازی می برید .مهم تر از خود داستان نحوه روایت داستان است که بسیار عالی کار شده و این یکی از نکات مثبت بازی محسوب می شود . بیشتر از این در مورد نکات بازی توضیح نمی دهم بهتر است خودتان بازی را تحربه کنید تا خودتان قضاوت بکنید که با چه بازی زیبایی طرف هستید .


ادامه مطلب

مورد نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بازی شگفت انگیز مسابقات موتور سواری ATV ( چهار چرخ )

ویژگی ها :

-تقلید فیزیکی شگفت انگیز از حرکات واقعی

-۱۲ مدل مختلف ATV

-ترفندها و تقلب های مختلف در بازی

- ۵ آهنگ هیجان آور

-شتاب سنج ( کیلومتر شمار )

-انیمیشن های فوق العاده واقع گرایانه

 

دانلود + توضیحات بشتر در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

 

بازی  موتور سواری اکروباتیک Acrobatic Rider v1.0.402

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بازی موتور سواری اکروباتیک یک بازی ورزشی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن باید مهارت های پرشی خود را به نمایش بگذارید. هر چه بهتر این کار را انجام دهید امتیاز بیشتری کسب می کنید. تعدا زییاد حرکات نمایشی در این بازی باعث می شود که شما به سادگی از آن خسته نشوید. گرافیک زیبا و کنترل ابتکاری آن از ویژگ های خوب این بازی می باشد.

دانلود + توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 31 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 76676
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت